Δείτε την Iwona να «ντριφτάρει» ένα DAF στον πάγο

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ πως είναι σαν να «ντριφτάρεις» ένα φορτηγό με τρέιλερ και μάλιστα στον πάγο; Το έκανε η πολωνή Iwona Blecharczyk, επαγγελματίας οδηγός και blogger, οδηγώντας ένα DAF XF σε μια παγωμένη λίμνη στον αρκτικό κύκλο, που χρησιμοποιείται απο τις αυτοκινητοβιομηχανίες για χειμερινές δοκιμές. Το event διοργανώθηκε απο την DAF Πολωνίας, τον πολωνό κατασκευαστή τρέιλερ Gniotpol, τα φρένα Knorr και την μεταφορική Marathon, με στόχο να αποδείξει οτι οι οδηγοί μπορούν να τους εμπιστευθούν κάτω απ΄όλες τις συνθήκες. Δείτε το βίντεο με την όμορφη Iwona να «ντριφτάρει» με άνεση πάνω στον πάγο!

Add a comment

Πρόστιμα και για ανασφάλιστα επαγγελματικά οχήματα και όσα δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ

                                                                                                                                                                                           

Πάνω από 800.000 οχήματα φαίνεται στο σύστημα των συναρμόδιων υπουργείων να μην έχει περάσει τα τελευταία χρόνια το ...κατώφλι ενός ΚΤΕΟ.

Παρά την έκκληση των αρμόδιων αρχών να περάσουν από ΚΤΕΟ τα οχήματα και να ασφαλιστούν όσα παραμένουν ακόμη ανασφάλιστα, φαίνεται, ότι σήμερα, και δύο μήνες μετά τη λήξη της προθεσμίας - στα τέλη Δεκέμβρίου 2015 - αρκετά οχήματα κυκλοφορούν χωρίς τις παραπάνω καλύψεις. Από αυτά, σύμφωνα με τους υπεύθυνους των ιδιωτικών ΚΤΕΟ είναι και μικρά φορτηγά, καθώς και βαρέα, τα οποία συνεχίζουν να κινούνται ανασφάλιστα στους ελληνικούς δρόμους και να πραγματοποιούν μεταφορικό έργο!

Σύμφωνα με πληροφορίες, η Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης της ΓΓΔΕ και συνεργασία με το υπουργείο Μεταφορών αναμένεται να ετοιμάσει λίστα με περισσότερα από τα οχήματα – που αφορά και επαγγελματικά – τα οποία ήδη έχουν μπει στο στόχαστρο του υπουργείου Μεταφορών αλλά και του Οικονομικών.

Πρώτη κίνηση να σταλεί ένα ειδοποιητήριο: Μέσα σε οκτώ ημέρες ο ιδιοκτήτης του πρέπει να αποδείξει , ότι το όχημα του είναι ασφαλισμένο. Να σημειωθεί ότι το κανένα όχημα από οποιαδήποτε κατηγορία δεν μπορεί να περάσει ΚΤΕΟ αν δεν είναι ασφαλισμένο. Οπότε, Ανασφάλιστο αυτοκίνητο σημαίνει και όχημα που δεν έχει περάσει από έλεγχο ΚΤΕΟ.

Σαφώς, το υπουργείο Μεταφορών ενημερώνει ότι σε περίπτωση που ένας ιδιοκτήτης δεν ανταποκριθεί ενός οκτώ ημερών τότε των περιμένουν βαριά πρόστιμα και διοικητικές ποινές: Το επιπλέον πρόστιμο είναι 500 ευρώ ενώ ελοχεύει και ο κίνδυνος αφαίρεσης των πινακίδων, της άδειας ικανότητας του οδηγού και της άδειας κυκλοφορίας για 6 μήνες Αφαίρεση των πινακίδων και της άδειας κυκλοφορίας για δύο (2) χρόνια σε περίπτωση ατυχήματος ή για τρία (3) χρόνια, σε περίπτωση υποτροπής Φυλάκιση από 2 μήνες μέχρι 1 χρόνο και Χρηματική ποινή μέχρι 3.000 ευρώ. Σήμερα, στην ελληνική αγορά κυκλοφορούν πάνω από 250.000 βαρέα φορτηγά, πάνω από 800.000 ελαφρά και περίπου 25.000 λεωφορεία, τουριστικά κ.α.

 

 

 

Add a comment

Tι αλλάζει στα τέλη κυκλοφορίας στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα

Ο καθορισμός του έτους ταξινόμησης θα παίξει καταλυτικό ρόλο στον επανακαθορισμό των τελών κυκλοφορίας για τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα εισαγωγής, τόσο για τα ιδιωτικά όσο και τα δημοσίας χρήσης ( όπως για παράδειγμα τα φορτηγά ή και τα ελαφρά βαν).

Συγκεκριμένα και σύμφωνα με εγκύκλιο της γενικής γραμματείας Δημοσίων Εσόδων, προβλέπεται ως έτος πρώτης ταξινόμησης – που θα καθορίζει και τα τέλη κυκλοφορίας με γνώμονα τον κυβισμό του μοντέλου – όχι την ημερομηνία εκτελωνισμού και ταξινόμησης του εισαγόμενου μεταχειρισμένου στην Ελλάδα, αλλά με βάση το έτος που ταξινομήθηκε για πρώτη φορά στην Ευρώπη. Με αυτόν τον τρόπο θα λαμβάνεται υπόψη η πραγματική ηλικία του αυτοκινήτου. Αν για παράδειγμα ένα αυτοκίνητο είχε εισαχθεί στην χώρα μας το 2004 από τη Γερμανία, τα τέλη κυκλοφορίας δεν θα καθορίζονται με την ημερομηνία που εκτελωνίστηκε στην Ελλάδα ( δηλαδή το 2004) αλλά το πότε πρωτοταξινομήθηκε στην Ευρωπαϊκή χώρα ( πχ μπορεί να έχει άδεια πρώτης κυκλοφορίας το 1999). Έτσι, με το νέο σύστημα υπολογισμού για τα συγκεκριμένα μοντέλα θα υπάρξουν μειώσεις στα τέλη κυκλοφορίας, αφού η παλαιότητα τους τα κατατάσσει σε κλίμακα με λιγότερα τέλη κυκλοφορίας. Να σημειωθεί πως για τα συγκεκριμένα μοντέλα που έχουν ταξινομηθεί στην Ελλάδα ή σε χώρα της ΕΕ έως την 31.10.2010, καθώς και για τις δίκυκλες και τρίκυκλες μοτοσικλέτες τα τέλη κυκλοφορίας υπολογίζονται με βάση τον κυβισμό του κινητήρα τους.

Μειώσεις για τα παλαιότερα εισαγόμενα από δεύτερο χέρι

Οι μειώσεις με βάση το νέο υπολογισμό των τελών για τα εισαγόμενα είναι από 20 έως και 150 ευρώ, ανάλογα με τον κυβισμό του μοντέλου. Για παράδειγμα ένα μεταχειρισμένο 1.400 κ.εκ. είχε πρώτη ευρωπαϊκή ταξινόμηση το 2001 τα νέα τέλη κυκλοφορίας του για το 2017 θα είναι στα 225 ευρώ, αντί για 255 ευρώ που είναι σήμερα ( μείωση 30 ευρώ). Στα πιο μεγάλα κυβικά, πχ για ένα 1.800αρη που ταξινομήθηκε για πρώτη φορά σε ευρωπαϊκή χώρα το 2005, τα τέλη από 320 ευρώ μειώνονται στα 300 ευρώ. Σύμφωνα με τον κ. Πετιμεζά, πρόεδρο του Συνδέσμου Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδας ο νέος τρόπος υπολογισμού για τα μεταχειρισμένα εισαγόμενα φαίνεται πιο δίκαιος. Είναι άδικο αυτό που γίνεται σήμερα, τα αυτοκίνητα να φορτώνονται με παράλογα τέλη κυκλοφορίας, ιδίως των μεταχειρισμένων μοντέλων. «Μακάρι να δοθούν κίνητρα για την αγορά καινούργιου, όμως από τη στιγμή που αυτό δεν γίνεται, η κυβέρνηση δεν μπορεί συνεχώς να τιμωρεί τους ιδιοκτήτες των παλαιών οχημάτων και να τους αναγκάζει – από τη στιγμή που δεν μπορεί να το αντικαταστήσει με ένα νεότερης τεχνολογίας και πιο καινούργιο – να καταθέτουν τις πινακίδες στην εφορία, αδυνατώντας να πληρώσουν τα τέλη κυκλοφορίας.» συμπλήρωσε ο κ. Πετιμεζάς.

Εισαγόμενο Μεταχειρισμένο ΙΧ
  Έτος 1η ταξινόμησης 2000                        Σημερινά τέλη κυκλοφορίας                    Νέα τέλη κυκλοφορίας 2017
                1.200 κ.εκ.                                                           135                                                                   135
                1.400 κ.εκ.                                                           255                                                                   225
                1.800 κ.εκ.                                                           320                                                                   280
                2.500 κ.εκ.                                                           920                                                                   820

Add a comment

4χρονη οδηγά VOLVO FMX

 

H VOLVO εμπιστεύθηκε το νέο FMX σε μία 4χρονη και τα αποτελέσματα είναι μοναδικά!!!!!!!!!

 

 

Add a comment

Εξαέρωση συστημάτων διεύθυνσης φορτηγών και λεωφορείων

3os aksonasΗ εταιρεία μας είναι στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσει ότι είναι από τις πρώτες στην Ελλάδα που πλέον έχει εξειδικευτεί και αναλαμβάνει εξαερώσεις συστημάτων διεύθυνσης φορτηγών και λεωφορείων.(ΜΗ ΚΙΝΗΤΗΡΙΟΣ ΤΕΜΠΕΛΗΣ-ΤΙΜΟΝΙ)

Επίσης διαθέτουμε μεγάλο μέρος των ανταλλακτικών αυτών των συστημάτων.

 

 

 

 

 

Παρακάτω σας παραθέτουμε δύο αρχεία σχετικά με αυτά τα συστήματα. ( ZF-ZEVROCOM & HINTERACHS ) zf catalog

Add a comment
TOP